Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Σημάδια που φωνάζουν... "Σε θέλω!"

Οι γυναίκες δύσκολα μπορούν να διαβαστούν. Αλλά μερικές φορές εκπέμπουν κάποια σήματα που φωνάζουν «σε θέλω!». Αν εντοπίσετε μερικά από τα παρακάτω σημάδια τότε πρέπει να κάνετε την κίνησή σας.

1. Χρησιμοποιώ το μικρό σου όνομα.

Σε αποκαλώ με το μικρό σου όνομα αντί με το ψευδώνυμο γιατί δεν είμαι σαν τους φίλους σου και δεν σκοπεύω να γίνω.


2. Φοράω λιπ γκλος. 
Βάζω λιπ γκλος συχνά, αλλά όχι όταν είσαι παρών.


3. Τρίβω τα χείλη μου. 
Τρίβω τα χείλη μου μεταξύ τους, όταν είσαι παρών.


4. Είμαι στην άκρη του καθίσματος μου. 

για την συνέχεια πατήστε εδώ
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Δημοσίευση σχολίου